Sabtu, 5 Disember 2009

Ralat: Manusia perasan dan dia sungguh keterlaluan!

Tadi malam seseorang telah memberitahu
Ada manusia perasan....(meraih simpati?)
hahahaha...hati ini bagaikan bergegar tergelak!
Kau perempuan kenapa perasan! : bodoh la kau!
Sudah aku bilang bukan untuk kau tapi kau suka saja mengaku itu kau...
Biasalah kalau sudah jatuh apa saja cuba kau bediri teguh!

Mari-mari kita dengar rintihan?
Kau mngaku kau baik
Oi perempuan! berapa kali ku bilang...:ambil parang tikam!!
Jahanam kau! sudah berperi lelaki berkata...pergi kau..pergi!
Berpasung kepala di denai
Otak hancur omabak dibadai...

Sungguh keterlaluan matahari tegak
Panas...panas... kalau kau rasa seperti lelaki rasa...
Bila dibilang sudah tidak mau...
Berduyun2 datang: Kau gila kah??
Bermaki lagi nampaknya! bodoh...bangang~~
Ambil kau..rasa semuanya!

Kau semakin terasakan:
"hahahaha...Perasan! yang di bawah ini bukan bermaksudkan kau"
Tidak habis2 perasan...tidak pernah coretan ini aku buat bagi kau..
Tapi yang ini..mmg khas untuk kau jahanam~~
siapa terasa pula kali ini?? si bengap? manusia baik? hahahaha

Tong gas akan aku simpan depan pintu kau
Api akan membakar lalu terletup...
Kabooommm.....ambil kau...ambil...
Perempuan perasan....aku benci kau....
sini bagi aku pisau biar aku tikam kau!! blush2~~~

Ini aku hadiahkan kepada seorang yang memang perasan dia diperkatakan..
aku harap kau aman~~

Tiada ulasan: